new york dag 18 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu new york dag 18 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

new york dag 18

28 Februari 2015 | Verenigde Staten, New York

Met 2 uur vertraging komen we aan op jfk. .... koud!
Ontbijtje met veel koffie (het is hier alweer 3 uur later) en de express bus in naar het hotel.
We besluiten de omgeving te gaan verkennen en trekken onze dikste kleding aan. ...gevoelstemperatuur is min 12!!!
De Hudson rivier is nog dichtgevroren maar het schijnt dat de cruise schepen toch kunnen varen...... we zien het grootste vliegdekschip ooit (compleet met vliegtuigen) en vluchten naar binnen, bij de eerste gelegenheid, voor iets warms.
We gaan de andere kant op. Tussen de hoge gebouwen is het wat aangenamer en je raakt ook aan de kou gewend. .... we lopen Broadway op en Fifth Avenue en dan zit je in de film.....het ziet zwart van de yellow cabs. Er rijden meer taxi's dan gewone auto's. Wat een stad, imponerend!
Vroeg naar bed....morgen weer een dag.