san francisco dag 17 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu san francisco dag 17 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

san francisco dag 17

27 Februari 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Start spreading the news. .......

Laatste dag alweer in San Francisco. We lopen met onze, inmiddels gespierde, kuiten richting strand, heerlijk weer, stevige wind. Jasje aan lekker uitwaaien aan het strand. We zien een oude mevrouw zichzelf steeds onderdompelen in de zee en zeggen, zo hee, die is sportief.....blijkt het een zwerfster die zich zo wast. ..... er zijn erg veel zwervers hier (en in vegas en la ook) maar ze vallen je niet lastig. het valt ook op dat de straat politie en gidsen regelmatig een (vriendelijk) praatje met ze maken.
We gaan nog even naar marine bay om oude schepen en ferries te bekijken, een souer dough clam chowder te eten en lopen dan langs de straatmuzikanten langzaam richting auto. Bij de vrolijke muziek van een goeie band zien we zwervers dansen op de muziek. Mooi afscheid van San Francisco. We hebben uit respect voor de zwervers geen foto's van ze gemaakt, dat zou niet passend zijn.
Morgen zijn we in New York.