Morro bay dag 12 - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu Morro bay dag 12 - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

Morro bay dag 12

22 Februari 2015 | Verenigde Staten, Morro Bay

Huppekee. Weg uit het drukke LA en weer saampjes verder trekken richting San Francisco. Heerlijk om de drukte achter ons te laten en weer ver weg te kunnen kijken. Het landschap wordt steeds groener. Onderweg een paar stops aan de zee om uit te waaien en gezonde lucht te ruiken. Wat is het weer mooi! We lopen alleen over het strand tussen de zeevogels en pelikanen in figuera state beach

It never rains in Californie. ....wel dus! En wij maken dat mee. Tussen de buien door schijnt de zon en de natuur ruikt heerlijk fris.

Ons verblijf voor vannacht, de Sandra Piper Inn, in morro bay is ook weer prima. Morro bay is een vissersplaats en we kijken vanuit onze kamer op zee. In een restaurant aan het water clam chowder gegeten en van het schitterende uitzicht genoten