los angeles dag 7 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu los angeles dag 7 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

los angeles dag 7

18 Februari 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Venice Beach, omdat Pamela er niet was zelf maar even gejogd. Prachtig strand, mooi weer, veel zwervers, leuke winkeltjes en aangeklede hondjes compleet met een roze zonnebril.
Dirk heeft met zijn voeten in de pacific ocean gestaan, wie kan dat zeggen.

In de avond werden we, door Morinda, verwacht bij het nokia theater. Onderweg zagen we dat de straat was afgesloten er stond een groot podium overal bewaking, dranghekken en gedekte buffettafels met personeel in hollywood stijl. Grote auto's, glitterGirls. ........lasershows. ....we vroegen ons af welke celebrity hier werd verwacht...... Wij dus!
Geweldig optreden van een dansgroep uit Thahitie, president en minister van Frans Polynesië die Morinda dankten voor het redden vanhun land. Geweldige band, heerlijk eten. ....wat een avond!