new york dag 21 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu new york dag 21 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

new york dag 21

03 Maart 2015 | Verenigde Staten, New York

Uitgebreid Ontbijtje, inpakken en uitchecken. Op onze ĺaatste dag gaan we naar Hells Kitchen en Times Square.
We regelen vervoer aan de balie van het hotel en zijn om 1 uur New York time terug om in het "busje"te stappen. Dan komt de keurige chauffeur binnen en we lopen achter hem aan voor de 45 minuten durende rit naar het vliegveld. Buiten gekomen zien we dat het verwachte busje een stretch limousine is..... en ja, echt voor ons! Wat een waardig afscheid van een onvergetelijke vakantie. ..... wat hebben wij genoten!

Dag New York met je ondergrondse wereld waar je kan eten op elke hoek van de metro 4 lagen diep en waar onder de grond band spelen.
Dag irritante ticket verkopers om de meter.
Dag zwervers, ja ook in het ijskoude New York zagen we ze slapen op bankjes. Veel veteranen zijn dakloos. ..... schrijnend!
Dag drukte, hoogte, kou, gele taxi's.
Tot ziens. We zien je skyline langzaam verdwijnen vanuit onze geblindeerde limo.

Ja, en dan heeft het vliegtuig, op Newark bijna 6 uur vertraging..... anderhalf uur in het vliegtuig wachten. .... er weer uit..... 2 uur wachten, opnieuw inchecken aan de andere kant van het vliegveld en weer 2 uur wachten (de icing) .
ons humeur veranderd niet! Kunnen we alles nog eens laten bezinken.
Om 12 uur nacht New York vertrekken we naar huis. Nog vol van alle indrukken van NEVADA, het fake Las Vegas met daaromheen zijn indrukwekkende dessert, het MOOIE, bijzondere, VRIENDELIJKE CALIFORNIE en het gekke NEW YORK.