new york dag 19 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu new york dag 19 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

new york dag 19

01 Maart 2015 | Verenigde Staten, New York

Vroeg op pad, er wordt sneeuw voorspeld!
We lopen de andere kant op over Broadway rijden richting Central park. Het is een flinke wandeling maar dat merk je niet, er is zoveel te zien. ....
Central park en omgeving is prachtig, grappig om te merken dat het is alsof je een deja vu hebt omdat alles zo bekend voorkomt. De joggers, de tunnel (van de filmmoorden) de koetsen met de mooie paarden (Richard Gere) de eekhoorns. .... erg mooi, zeker met sneeuw!
Terug over 5th av, union square, Bryant park met zijn ijsbaan naar het Empire State Building. Inmiddels sneeuwt het zo erg dat de sneeuwschuivers moeite moeten doen om het bij te houden.
We gaan terug over 7th naar 42nd street waar ons hotel is. Warm bad, eten waar de Chinezen zitten en drankje in het hotel.