palm springt dag 4 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu palm springt dag 4 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

palm springt dag 4

15 Februari 2015 | Verenigde Staten, Palm Springs

We laten de gekte van las vegas achter ons.., carnaval niet gemist! Als je gepensioneerd bent en de behoefte hebt om je natuurlijke borsten te showen compleet met rode glitter tepel kwastjes kan dat hier.

Onderweg richting palm springs stoppen we in Calico een spookstadje waar te zien is hoe vroeger werd geleefd in een zilvermijnstadje. Heel wat anders.. maar zo bijzonder dat we langer blijven dan bedoeld. ... tegen de avond arriveren we in het hotel en gaan naar een Mexicaans restaurant tegenover ons palmbomen hotel. We kijken onze ogen uit, het barst hier van de homostellen die hand in hand zitten en elkaar openlijk kussen. .. Normaal natuurlijk maar dat verwacht je niet in Amerika.
Het is een verademing op hier vriendelijke mensen te ontmoeten. Wat een tegenstelling met vegas. Iedereen die mij kent weet dat ik niet discrimineer maar hoe donkerder, Hoe chagrijniger... Onbeschoft zelfs.
Het is hier overal zo droog dat mijn haar zo statisch is dat het onborstelbaar is.. Zelf dirk heeft er last van.....