las vegas dag 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu las vegas dag 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van dirkenannemarie - WaarBenJij.nu

las vegas dag 2

13 Februari 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een vorstelijk ontbijt bij denny's gingen we de Strip op. Het eerste hotel, Encore, nodigde ons uit binnen te gaan over de met bloemen versierde trap. Prachtig casino met schitterende tuin en zwembad en een tuin met van bloemen gemaakte figuren waar menig bloemencorso jaloers op kan zijn. Een werkende draaimolen met van bloemen gemaakte paarden, een waterval....... je wist niet waar je kijken moest.
volgende hotel, het Venetian..... gondels die buiten en binnen ŕondvaren. .... winkels. ..... terrasjes waar aria'staat worden gezongen en je het lekkerste ijs kan eten. Hier hadden we ook een bijzondere ervaring met een hawaiaanse oester. Uiteraard hebben we maar een paar hotels gezien want het weer was zo mooi dat binnen zitten jammer was.
Er valt genoeg te zien op de Strip. ...... hier is het net carnaval. Een grote parade van verklede artiesten. .... zwervers. .....over de top geklede mensen. ....je valt niet op!
Amerikanen willen altijd naar Amsterdam voor de koffieshop en het red Light district maar in Vegas ruik je meer wiet en zie je meer bloot dan in Amsterdam.
avonds stond cirque de soleil op het programma, wat een show, want een spektakel! Dank Rea! O wordt met recht de beste show genoemd, niet alleen de artiesten maar ook de muziek en de special effects. ... de showvloer die, zonder dat je het ziet, veranderd van een water waarin een waterballet wordt opgevoerd naar een dansvloer en tegelijkertijd wordt er van boven uit de nok in gesprongen .... Wat een fantastischen vrijdag de 13 de

• 19 Februari 2015 - 11:22

Jeanny:

Lieverds,

Heerlijk om te lezen dat jullie samen zo genieten daar.
    Zal absoluut `n onvergetelijke ervaring zijn al die verschillende steden Amerika,
    met hun multi bevolking en culturen.
    Ik benieuwd wat er na Los Angeles komt,
    gaan jullie ook nog naar San Francisco?
    Lijkt me geweldig De Hippie stad :))
    Ik blijf het volgen vanuit hier, hopelijk komen er ook nog foto`s van jullie speciale trip!

Dikke knuf, Liefs xxx